Právě se nacházíte:

Reklamace ASUS notebooků

Standardní reklamace notebooků ASUS je prováděna formou opravy v autorizovanem servisním středisku s vyzvednutím a dodáním zpět. Náklady na dopravu vadného notebooku do servisního střediska i opraveného notebooku zpět hradí servisní středisko.

Reklamace ASUS notebooků


Pick Up servis Standardní reklamace notebooků ASUS je prováděna formou opravy v autorizovanem servisním středisku s vyzvednutím a dodáním zpět. Náklady na dopravu vadného notebooku do servisního střediska i opraveného notebooku zpět hradí servisní středisko. V praxi to znamená, že vám v případě závady stačí pouze kontaktovat naše servisní středisko, se kterým si dohodnete kdy a kde má být váš notebook vyzvednut a obvykle do pěti pracovních dnů vám je doručen opravený zpět. Notebook je nutné předat k opravě v originálním přepravním obalu včetně polystyrénových výstelek, jinak může dojít k poškození v průběhu přepravy. V případě, že již originální obal nemáte k dispozici, je možné použít náhradní obal, který chrání notebook proti poškození stejně jako obal originální. Servisní středisko nezodpovídá za škodu na notebooku, která vznikla v průběhu přepravy vinou použití nevhodného přepravního obalu nebo nevhodného způsobu zabalení. Spolu s reklamovaným notebookem je nutné doložit kopii záručního listu nebo jiného dokladu, který prokazuje platnost záruky. Na dokladu musí být vyznačeno datum prodeje, výrobní číslo notebooku a délka posyktnuté záruky.  SERVISNÍ STŘEDISKO PRO ASUS NTB: SIL Eastern Europe a.s.


Ostrava:

Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava, tel. 596 253 677, 596 253 670
Praha: Dělnická 786/38, 170 00 Praha 7 - Holešovice, tel. 220 199 178 
   
ASUS představuje notebooky s LCD displeji bez žádných jasných bodů ASUS je první společností, která celosvětově zavedla pro vybrané modelové řady notebooků W1, W2, V6 a M6 záruku na jasné body na LCD displejích a tento neúprosný závazek kvality byl důvodem k zavedení záruky na jasné body. Pokud se na displeji notebooku objeví byť i jediný jasný bod, je zákazníkovi do 30ti dnů od zakoupení notebooku vyměněn bez dalších otázek takovýto displej za nový.


Po někoho se může nákup notebooku stát noční můrou, protože ne všichni prodejci je nechaji před koupí vyzkoušet displej. Pokud pak koupí notebook s vadnými body, které jsou v toleranci, nebo jsou v místech, kde výrazně nezasahují do obrazu, například na okrajích, záleží jen a pouze na záruční politice prodejce, jestli takovou reklamaci uzná nebo ne a notebook vymění za nový, případně zajistí výměnu displeje. A právě zde udělal ASUS rozhodný krok směrem k uživatelům a ke kvalitě notebooků a u čtyř nejnovějších modelových řad notebooků zavedl záruku na jasné body na displeji. Investoval spoustu času a úsilí, aby se ujistil, že výsledné produkty obsahují LCD displeje té nejvyšší kvality. Od počátečního pečlivého výběru komponentů je zaručeno, že do finálních notebooků se dostanou pouze ty nejkvalitnější displeje, které prošly náročným sítem kvalitativních testů. Vývojářský tým ASUSu také strávil nemálo hodin nad vývojem elektronických obvodů notebooků aby zajistil, že každý jednotlivý bod bude pracovat bezproblémově a bez interferencí. Díky tomu všemu teď mohou zákazníci nakupovat notebooky ASUS bez obav o kvalitu. Příště, když si půjdete koupit notebook, ujistěte se, že má na sobě logo záruky na jasné body!

*Při reklamaci je nezbytné prokázat nákup notebooku daňovým dokladem, nebo jiným dokladem o koupi notebooku. 
 

 
.

Speciály

Aktuality

Tiskové zprávy